Работно време: 24/7

Често Задавани Въпроси

Въпрос 1: Трябва ли да имам регистрация, за да пазарувам от сайта?

Отговор: От maimunki.bg можете да пазарувате и без регистразия. Препоръчително да имате създаден такава. Регистрацията отнема само няколко минути и чрез нея можете да достъпите предишните си поръчки от сайта.
 
Въпрос 2: Защо е препоръчително да си направя регистрация?
Отговор: Предивства при пазаруване с регистрация:
  • можете да следите всяка промяна в статуса на вашата поръчка
  • можете да добавите данните си за доставка веднъж и при всяка следваща поръчка, без да е необходимо да ги нанасяте отново
  • можете да променяте лесно и бързо адрес за доставка
  • можете да си създадете списък с любими продукти

 Въпрос 3: Мога ли да пазарувам без регистрация? 
Отговор: Да. Възможно е да пазарувате от сайта и без създаден клиентски профил. В този случай избирате желаните продукти, добавяте ги в кошницата и при финализиране на поръчката избирате "Поръчай като гост". 
 
Въпрос 4: Как мога да платя поръчката си?
Отговор: в можете да платите чрез наложен платеж:
Наложен платеж с пощенски паричен превод (ППП) - заплащате директно на куриера, който ви доставя пратката, а той ви издава Разписка за пощенски паричен превод. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава фискални касови бележки (чл. 3, ал. 1; чл. 25, ал. 1 от Наредба № Н-18/2006г.) затова е добре да я запазите - тя доказва вашето плащане и замества касовият бон.
 
Въпрос 5: Защитени ли са личните ми данни?
Отговор: Да. За да гарантираме на потребителите ни сигурност и спокойствие при въвеждане на конфиденциална информация, maimunki.bg е допълнително обезпечен със SSL сертификат. Това е сертификат за криптирана връзка, издаден от оторизиран провайдър (trusted authority) и съвместим с 99,9 % от браузърите. SSL (Secure Socket Layer) протоколът осигурява криптирана връзка между  и вашия браузър, като по този начин защитава обменящата се информация от неоторизирано прихващане. 
 
Въпрос 6: Как става доставката? Кога ще получа поръчката си?
Отговор: Доставката се извършва с куриерска фирма СПИДИ или ЕКОНТ до ваш адрес или до офис на доставчика (по Ваш избор). Доставката се извършва в рамките на до 5 работни дни. 
Цена на доставката: 6лв.
 
Въпрос 7: Предлагате ли опция "преглед" при доставката?
Отговор: При желание да се възползвате от услугата “преглед” при доставка, е необходимо да заявите това по време на поръчката в полето за допълнителни бележки при завършване на поръчката. Тя начислява допълнителна такса при доставката.
 
Въпрос 8: Мога ли да върна стока, закупена от maimunki.bg?
Отговор:  Да, всяка закупена стока може да бъде върната в 14-дневен срок  след получаването и, при положение, че пазите разписката за пощенски паричен превод, и че стоката не е с нарушен търговски вид, т.е не е носена, прана, гладена или третирана по какъвто и да било начин. Не е необходимо да посочвате причина за връщането. Можете да върнете стоката с избран от Вас куриер. Транспортните разходи се поемат от клиента. Цялата сума, платена за стоката (без сумите, платени за доставка/връщане) ще ви бъде възстановена по банков път в срок до 14 работни дни, след като получим стоката обратно. 
 
Въпрос 9: Какво да направя, ако получа дреха със сгрешен размер, или такава с дефект?
Отговор: Случва се рядко. Ако все пак се е случило при вас, моля свържете се с нас, за да уточним разминаването. Ще бъде необходимо да попълните формуляр за несъответвствие, след това ще получите правилният артикул, като транспортните разходи ще бъдат за наша сметка.  
 
Въпрос 10: Мога ли да получа фактура за поръчката си?
Отговор: Да, разбира се. Ако желаете да ви бъде издадена фактура на юридическо лице, просто попълнете вашите фирмени данни (Име на фирма, ЕИК/ДДС номер, МОЛ и адрес по регистрация).  Фактурата ще бъде изпратена заедно с поръчката ви.

Въпрос 11: Предлагате ли безплатна доставка?
Отговор: Да, при поръчки над 100лв. При поръчки на стойност под 100 лв, стойността на доставката зависи от това дали изберете доставка с ЕКОНТ или СПИДИ, също така дали ще получите пратката в офис, на адрес или автомат. Можете да прочетете повече в Общите условия.